April med stormsteg!

Längesedan sist... IGEN... Måste bli bättre på det här men jag har en så pass hög fläng-faktor just nu. Att intervjua Nätterkvist (Arn) förr, förra lördagen var väldigt roligt. Vi satt på scenen och smuttade på våra vattenglas och talade om skådespeleriet. Om jag ska vara riktigt ärlig så glömde jag bort publiken med jämna mellanrum och blev sådär upptagen i samtalet. Vi talade. utan några egentliga förbestämda frågor, i 50min. Galet. Resten av filmgalan var också en hel del skoj men jag slet ut mig till den grad att jag var måttligt imponerad av arbetsledarna. 8h som konferencier utan att käka... 

Sedan hade jag mantalios på besök den helgen så vi umgicks på söndagen med big ben bland annat, där schyffert gjorde ett gästspel. Han var väldigt rolig. Även Isak hade en kickass kväll. 



På torsdagen körde man på Norrare i Falun. Det skulle bli ett litet avstamp där familjen tittade och alla vänner. Men jag var inte alls lika bra som i sthlm, snarare klev man av scenen med ett "va fan?". Har ältat den där jävla kvällen och varför det liksom inte tände till ordentligt. Sen såg jag recensionen i DD: "Näste man ut är Thomas Eriksson, som har synts på Norrare tidigare. Han är lika rolig som alltid, med sin råa, och ganska snuskiga humor." Efter det vet man inte vad man ska tro. "Lika rolig som alltid"... haha jag har kört fyra gånger nu. Jaja. Nästa söndag är det big ben och det ska bli ett styrkeprov. 

Lillebror hade kalajs i lördags där vi åt halvrå fläskfilé och hummersoppa (bland annat, var även en hel del ananas) det var väldigt trevligt! 

Saker flyter på och dagarna flyter ihop. Tiden börjar dra ihop sig inför aprils riktiga gig. Jag återkommer...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0