Dagen efter födelsedagen!

Jojo nu är man stolt 24 pinnar fyllda och jag känner en djup inre mognad rota sig och ta plats. Snart är man närmare femtio än man är sin födsel. Tycker att det är en ganska fin tanke.



Tack alla igår! Som hörde av sig eller som kom och tittade på BigBen. Faaan vilket skönt gig. Kändes bra att få ett sånt gig i kroppen. Igår var jag så bra som jag alltid borde vara, så nu gäller det att analysera vad jag gör rätt och fel. 

Malmö i helgen var galet skitstor scen och jag och isak i toppform! Men vi var sist på en festival där alkoholen flödade friskt så ingen ville titta. Inte riktigt sant dock... det var tio-tolv i publiken!! Kul att vi ändå gjorde det så bra. 



Nu är det scenskolebonanza som gäller idag. Plugga, plugga, plugga!!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: Thea

Och ni var barfota.. Som sig bör när man är kulturell.. Intesant?



Riktigt bra i söndags!

2009-04-14 @ 09:55:41
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag ringde dig när du fyllde år men mobilen var avstängd, carro sa nåt om dålig täckning. låter som en dålig ursäkt... =) boka inte in något 3 maj. det kommer en facebookinbjudan inom kort. puss

2009-04-15 @ 15:51:29
URL: http://elinmillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0