Varma dagar inomhus

Solen steker i sthlm men alla jag känner är inte här. Haha trist för mig. Har ändå inte haft långtråkigt men med de temperaturer som hittills cirkulerat borde man ligga på en strand och flämtande försöka suga i sig de sista solstrålarna.
Annars blir det mest att man är inne tills skulden bankar på och man slänger på sig löpardojorna och kutar samvetet rent.

Ska göra ett ordentligt krafttag med mina kläder, måste sortera bort en massa. Så till er alla som någonsin gett mig ett klädesplagg, jag kanske väljer att slänga just det. För nu reser jag snart och tar bara med mig det jag verkligen gillar. 

No mercy. 


Hittade den här bilden: 


Det är en testbild inför fotograferingen som blev av till "räds ej det är bara en fé". Skum belysning som gör bilden väldigt "mjuk". Lite frän. 



Skriv en bok som alla läser,
ge pengar till ett institut.

Gör en sång som barnen sjunger,
när terminen tagit slut.

Sy upp en kollektion med kläder,
ge ditt namn åt ett gevär.

Va det extra i parfymen,
den som vackra kvinnor bär.

Säg ett ord som blir bevingat,
sätt en flagga på en topp.

Spring på under tre minuter,
ett 1500 meters lopp.

Korsa apor med kaniner,
få ett pris ur kungens hand.

Se till att skaffa några ungar,
eller sätt en värld i brand.


Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö

Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö

Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö

Vi kommer alltid att leva,
vi kommer aldrig att dö

Vi kommer aldrig att dö

- Bo Kaspers Orkester 

Kommentarer
Postat av: Thea

Men åh, häng med lite. Man slänger inte kläder; men annordnar bloppis! Lägg upp bilder på grejerna och sälj i bloggen. Så.



Btw, jag har inte hört låten men jag gillar texten.

2009-08-05 @ 10:52:27
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0