Efterdyningar...

Första lassett är i mål, och vad har hänt samt hur gick det är frågor som ni nu ska få besvarade.

familj

Representerade familjen vid föreställningen gjorde bror, far och mor. Denna bild är en sådan som får mig att le sådär dumt så man skäms lite över sina översträckta kindmuskler. En dag ska jag förstora upp den och hänga den över min säng.

Hur gick det då? Jo jag var ju lite nervös, lite för nervös tyvärr. Hela föreställningen är filmad och jag har haft gott om tid att utvärdera min insats. Jag är inte överdrivet nöjd med prestationen. Kändes lite som om jag inte litade på texten och körde över den ibland som en brunstig ångvält. Men visst, den hade sina stunder. Sen är det ju inte så konstigt att jag var nervös eftersom mamma och pappa tittade, jobbarkompis som aldrig sett mig, gamal lumpare som aldrig sett mig, samt en massa andra löst okynt som satt där... ja just ja... Robert Gustafsson satt också i publiken.

Ni tänker: "jaha en avlägsen kusin med ett lustigt namn"

Nej helvete heller det var Robert Gustafsson som satt där. Min rektor hade bjudit in honom. Som att trolla för Joe Labero, spela fotboll framför Henke Larsson, laga en gryta till Tina, rita en serie åt Martin Kellerman... ska jag fortsätta. Den där karln har jag ju haft som förebild hela livet och nu har han varit och sett mig. Det är ju lite stört.
Jag har talat med honom också och kanske... nej det tar vi en annan gång.


Jag vill tacka Carro för all hjälp med ljud och ljus. Här är hon tillsammans med en mycket ohygienisk skådis.

Skägget är borta samt håret är klippt. Följ den spännande utvecklingen här nedan.
        
     Galen massmördare
                                               
                                               Finsk porrskådis
     
                                                                                
                                                                                Babystjärt

Nu är det tjechov som gäller nästa helg och sedan är det ett upplopp kvar till sommaren på allvar. Men nu ska jag jaga rätt på kanal 9 så jag kan se danskarumpor bli röda av ordentligt med smisk. Hoppas att de visar Emkval matchen oxå....

puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du måste ju uppdatera bloggen!! Du sätter min internet runda i gungning när du inte uppdaterar. Du är ju all thats matter on nätet to my..

2007-06-11 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0