Något nytt...

Ja kanske. Något helt nytt och från ett helt oväntat håll. Tillvaron känns plötsligt märkligt osäker och fötterna är lite trevande just nu. Väntar lite med att säga något mer just nu. Allt är så konstigt.

Har flyttat in i replokal tillsammans med nina!
image170
Jupp föreställningen börjar sakta att ta form. Om det inte är känt sedan förrut så kan jag berätta att den inte heter "knulltuppen" längre utan "Lek." och detta till stor del för att min mor tyckte inte om det första namnet. (undrar om Strindberg hade samma problem)

Just ja om ni tycker att kvinnan ovanför ser konstig ut så beror det på att hon är från Öland, inget att dömmas för men gör det gärna ändå.

Vad mer... mycket som snurrar uppe i pannloben men kan inte säga så mycket om nått än. Ikväll åt jag först en majskolv och sedan popcorn till efterrätt. Väldigt stor skillnad på något som i grund och botten borde smaka likadant.

Imorgon ska jag luncha med min bror och innan dess klämma in lite gym och senare på kvällen repa "Lek.", den typen utav dag som inte alls känns stressig men ändå så pass bred variation på aktiviteter att det heller aldrig kommer bli tråkigt. 

Det är ju det livet man skulle vilja tjäna pengar på... 

Kommentarer
Postat av: el niño

Jämförelse med Strindberg?... Den här bloggen börjar ta fin form.
Vad som får flickan att se så annorlunda ut måste vara hennes bländande leende! dessutom verkar hon ju ha en god portion humor (med den komiska gesten i åtanke). Vilken donna!

2008-02-22 @ 15:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0