allt

Vad har hänt sedan sist frågar ni? Jag svarar: allt. Eftersom jag ännu inte har något internet så är min åtkomlighet till detta forum EXTREMT begränsat. Vilket i sin tur har medfött att jag inte kan blogga. Om jag inte bloggar finns det risk att folk tror att jag är död.

Ergo: jag bloggar alltså finns jag.

Snabba nyheter: blivit av med jobbdator(stulen), fått säng, haft jobbfest på tyrol, Lottie har fyllt år, har sett Sverige få pisk mot Ukraina på Rådsunda, har bränt mig i solen när jag såg att Sverige fick pisk mot Ukraina på Råsunda.

Jag vet inte i vilken tråd jag ska börja tråckla... Om allting löser sig så ska jag få internet kanske den här veckan men jag gissar på ett fett: fuck no. Så det kommer nog nästa vecka istället.

Jag är utan skägg och har klippt mig, jag ser tio år yngre ut. Alltså som en trettonåring. Killen som klippte mig höll i två saxar i samma hand... samtidigit. Läskig kille.

Får skriva mer om mer när jag har en dator, hoppas några av er orkar vänta tills dess!

annars får jag skriva till mig själv, det är helt okej det med.


Kommentarer
Postat av: Kapten Røvskægg

Hei, lille væn! Dæven han ska ha bank som tog datoren! Har folk ingen skam i kroppen! Min er FULL med skam! En riktigt skamlig krøpp! Och jag er stolt! Jag vill att nallarna ska komma tillbaka...



Hade.

2008-06-02 @ 18:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0