Jente

Jag tror att jag håller på att förvandlas till en Jente. I måndags hade jag en bakismåndag med Elin, Madsine och Rebecka. Det var väldigt lite testostron, mera titta på sex and the city och dricka mango smoothis. Väldigt trevligt dock! Har haft en liten människochock då jag faktiskt talar med andra än mig själv.

Idag har jag varit på spinning. OCH(!) jag gillade det. Det är landet, det milt klor smaksatta vattnet, den infantila stavningen, den rinniga filen, oviljan att ta hänsyn till att flera går på trottoaren, låta folk gå av trikken innan de kliver på. 

Nått är det, nått som förvandlar mig till en, åtminstone tight, jente...  

Kommentarer
Postat av: Micke

Men vad gor du da? alltsa jobbar du inte eller nat? eller driver du runt bara?

Jag har hort att spinning ar kul OM man ar 45 och vill fa fastare rumpa, men GO FOR IT!

2008-11-29 @ 06:07:39
URL: http://themikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0