Förlåt älskling!

Men det var oundvikligt... En dag skulle jag ta modet och (håll andan nu inför mitt svek) köpa... en... ny... parfym.

Elin gav mig en parfym i present kring tvåan i gymnasiet alltså ca fem år sedan det är sedan denna jag valsat omkring med. Jag ska deffinitivt inte klangka ner på den då den varit mig trogen och jag kommer även i fortsättningen ha den som vardagsparfym men nu ska jag även botanisera lite mer i den doftrika djungel som världen har att erbjuda.

Sitter och luktar lite på den just nu och känner mig olydig. Hur gammal är jag egentligen?  

Kommentarer
Postat av: Naughty boy

Hej Nazist. Du vet väl att du i och med doftbytet kommer attrahera en ny sorts kvinnor? Spännade att se vilken programledare som vänder på nackan denna gång. (Ps. Ignorerade du min Carboanara-sanning eller söker du fortfarande efter ett recept med ärter som du ska kasta i asiktet på min nästa gång vi ses? DS) PUSS

2008-10-05 @ 17:00:17
URL: http://iaburman.blogg.se/
Postat av: Björn nr3

3

2008-10-06 @ 06:20:26
URL: http://themikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0