Foten...

Ja, vad kan man säga egentligen. Att jag skulle vara offer för något som av någon, någon gång skulle kalla: lite tur, har nog aldrig hänt.

Igår kväll spelade jag innebandy för första gången på år och dar.

Igår kväll stukade jag foten för första gången på år och dar.

Nu är det snabbrehabilitering som gäller för på måndag så kan det finnas risk att man ska ha ett akrobatikprov. Fuck me. Snart är det dags för helg... denna gång är det stand up på fredag och det verkar bli typ 350 hipp hoppare som jag ska köra själv för. Fuck me. På lördag är det Trupp Gruppis Klubb på Bio Rio i Hornstull. Kom och titta! Sen är det sköna Malmö igen.

Innan dess ska Romeo titta ut ur mig. 

Sa jag att mitt näsblod har börjat rinna igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0