Fåglar som sjöng.


Det som skulle bli en öl med Robban utvecklades till en utgång på debaser och betydligt fler öl. Men det var ju nästan tjugo grader varmt när klockan var tre! Man ville inte gå hem...

När man väl gjorde det så var det till tonerna av fågelsång. Stackars sönderskrikna fåglar som försöker väcka kreti och pleti - och så kommer jag där, ger dem ett finger, och begraver mig själv i min säng. Det måste kännas otacksamt. 

Träffade bland annat Grete ute som hade varit och provat kläder på Svt... och där bland kostymer så satt en trött liten herre från förr och tog igen sig. Eller är han pensionerad?

Jag tyckte att det var en ganska ensam gestalt hon visade mig och slogs av nostalgi. Så jag tog bilden för att kunna dela med den till er.

Undrar vad som hände med snigel och hugo...

Kommentarer
Postat av: Thea

JA!! Lägg upp bilder så får vi se om det är nått jag ska ha..

2009-08-07 @ 13:25:39
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0