Igen

De hade plockat bort klippen för att rätta till namnen. Så nu är de tillbaka. Med rätt nummer den här gången. 



Jag har även varit till IKEA så mitt rum ser ut som en byggsats just nu. Ska bli väldigt roligt att ta tag i när jag kommer hem, hinner inte göra så mycket med det nu eftersom jag letade reda på en tågbiljett till göteborg för tio spänn. Scenskola i morgon bitti så jag måste åka ner idag. 

Harrys på torsdag!!! Otäckt och skitkul.

Annars är ju livet bara livet antar jag. 

Jag har börjat att blogga för www.enviken.se gå in och leta reda på mig vet ja!

kisses

Kommentarer
Postat av: Bertha Pullmugg

Va finnt att du filmat ditt liv...synd på katta bara...de va e fin katta...

2009-02-03 @ 18:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0