Malmö

Helt plötsligt så hade jag bestämt mig för att ändå åka ner och försöka. Efter att inte haft en vettig tanke kring scenskoleprov då allt annat hände runt omkring så kände jag att jag kanske borde röra lite på mig.

Så nu håller jag på att betta på tågbiljetter. Det blir nästan 1200 tur och retur till den där blåsiga jävla staden om man gör som sj vill. Jag försöker åka för femtio spänn. 

Folk spenderar månader med sina texter för att få dem bra - jag började går och söker på tisdag. Förvänta er inga mirakel. Men det skadar inte att försöka...

Lugn helg där jag köpt en rakapparat man kan använda i duschen. Har inte testat än dock... gillar mitt lilla skägg. Spelade poker och wii igår. Vann pokern vilket medförde att gårkvällen gick ekonomiskt plus minus noll. Fy fan vad jag längtar efter lön och lite penga - svängrum.

Ska bättra mig med bilder men min kamera saknar minneskort och tja... Sånt är livet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0