En massa dagar senare...

Vad hände? Hur länge var jag borta? För länge är svaret. Tror lite att sommaren kan vara en skurk i dramat...

Jag har varit på kollo! För över en vecka sedan kom jag hem. haha... Jag är dålig bloggare. Jag är en dåggare. 
Kollot var perfekt men jag förstörde allt där. Brände mig i solen till förbannelse, gjorde illa foten igen, fick en massa fästingar. Men, men... livet ska inte vara det lättaste. Tänkte lägga upp lite bilder men hade glömt hur mycket den här sidan HATAR det.

Jag har även hunnit köra lite mer stand-up. Mkt roligt. Efter ett uppehåll på nästan tre månader så stod jag på big ben scenen igen och körde. Nu kör jag där varannan vecka ett tag. Kul!!

Lägenheten i Malmö är fixad. Var ner igår, över dagen. Haha åkte ner på morgonen var i Malmö i 5h och åkte hem igen. Hem lyckades jag bjuda på en biljett på tradera som kostade 12spänn. Boooojaaaar!! 

Känner att det börjar bli dags att sparka igång den här sommaren på allvar nu! Akta er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0