Midsommar!

Har haft en händelserik vecka.

Träffat halva nya klassen.

Blivit avtackad på jobbet.

Haft min sista kväll som ungdomscoach på NOVA.

Har firat midsommar med la familia.

Varit bartender.

Ja det har varit mycket skojsigt i en vecka. Vilket resulterar i sämre resultat på bloggen. Sommaren är å andra sidan inte ett ställa att vara allt för flitigt på under sommaren. Eller "sommaren" borde jag kanske säga. Vädret blir inte bättre än. Hoppas på nästa vecka nu. 

Jobbet börjar nu att bli ett avklarat kapitel vilket jag upplever med blandade känslor. Jag fick en fotopärm med lite bilder i från tiden på NOVA och blev lite tyst. Det händer inte så ofta.

Midsommar var trevligt. Vi var bara familjen denna gång och byggde lego och åt så vi mådde riktigt ångestilla. Som det brukar vara alltså.

På lördagen var jag bartender med Ida och Daniel på Idas systers kompis 30års kalajs som hon hade med tre till. Kände inte en käft där men det var väldigt roligt att bara umgås med Ida och Daniel. Det är så sällan nuförtiden. Men vissa människor spelar det ingen roll hur längesedan det var sist. Man bara plockar upp där man slutade och fortsätter. Fina människor.

Nu ger jag mig ut i en vecka som kolloledare tillsammans med ungdomar från Vallentuna och går av nätet så att säga. Alltså inget internet på en vecka. Kan vara nyttigt för mig.

Kanske för mycket att skriva men... kanske en lägenhet i malmö blev öppen nu... 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0