Juni

Jupp månaderna tuffar på och sommaren är här med varierande styrka. Fränt. Var och tittade på Dylan Moran som är en irländsk komiker för den som inte är insatt. 

Väldigt rolig. Jag grät lite vid ett tillfälle för han var så rolig. 

Men jag insåg även att jag kanske måste skaffa lite starkare glasögon. Min kropp håller på att ge upp. Den förmultnas och blir svagare och sämre. Snart kommer jag i flaskbottnar och rullstol... vänta bara!!

Föresten så såg jag att Big Ben Comedyclubb hade skrivit på deras hemsida att jag var den nya Björn Gustavsson. Haha ständigt denna Björn...

Kommentarer
Postat av: Thea

Ok, skrattade du så att du började gråta eller grät du bara för att det var det enda rätta?



Jag har gjort båda åt olika komiker, det är fantastiskt.

2009-06-02 @ 13:05:37
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0