Mycke nu!

Dåligt med uppdatering brukar betyda att grabben har mycket för sig. Så även denna gång. Vi kör en liten recap:

Såg "Medea Land" - gillade den även om jag inte höll med regissören i allt. Om man ska banta ner tre timmar antikt drama till en och en halv modernt så kanske inte man bara ska spara ALLA skrik. Men Lisbeth Salander var en urkraft på scenen och bar den galant själv.

Efter detta är det bara jobb nästan som kantat min tillvaro. Henrik (äldre bror) var ner och kolla på vildmarksmässa så då fick man tillfälle att hälsa på honom. Kul.

Isak fyllde 25 i söndags vilket resulterade i en brunch som anordnades i vår lägenhet. Dumt för Isak att han valde att supa till kvällen innan. Men eftersom man själv har vit månad så kunde vi styra upp det galant. Det bjöds på haloumi, bacon, äggröra, scones, frukt och grönt. Sedan en rejäl dos pannkakor och Isak såg till att alla sköljde ner detta (utom jag) med bloody mary. Det visades tre långfilmer på projektor: "Picassos äventyr", "Cloverfield" och "Hot shoots 2". Sedan visades även min och Isaks gamla film "demon box" samt en liten förhandstitt på nästa avsnitt av "Ett konstigt sätt att säga hej då". 
Jag hade även gjort en tipspromenad om Isak. Man vann en T-shirt. 

På fredag är det föreställning för Trupp Gruppis. Vilket känns jättekul och skitotäckt. 


http://www.spike.com/blog/macgyver-movie-not/75085

- min dator gillar inte att göra länkar... men kopiera och gå in på länken och minns vart ni fick nys om det först...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0