Några föreställningar senare...

Trupp gruppis körde live i fredags och det var väldigt trevligt. Jag i mitt självkritiska jag skulle kanske vilja ha jobbat mer och fixat till formen. Men å andra sidan kunde jag inte veta att scenen var så pass stor och det skulle vara fullsatt. Texten höll vilket skulle vara en fin plattform att jobba vidare på.

Igår körde jag stand up för andra gången i sthlm. Absolut sist gick jag ut på en rookie kväll med sjukt många komiker och som drog ut på tiden likt ett plågsamt tandläkarbesök. De sa att det gick bra för mig, men jag var lite arg att jag inte kunde skärpa till mig lite mer. Men publiken hade redan sett sig mätt på nya ansikten när jag klev upp. Egentligen borde jag vara helnöjd för jag var definitivt bland de bästa på kvällen, men jag kände direkt efter att jag kunde varit ännu bättre. Vilket ändå känns kul - då finns det mycket att jobba på. Petra Mede körde oxå. 

På Lördag ska jag konfa en filmgala i Vallentuna där jag bland annat ska intervjua Joakim (Arn) Nätterkvist i en timme på scen. 

Annars så bolmar livet på runt omkring. 

28:e Mars, Filmgala Norr konfa - Vallentuna
10:e April, Inkonst humor med Isak - Malmö
12:e April, Big Ben stand up - Stockholm
17:e April Hiphop jam stand up - Alby
18:e April Trupp Gruppis Klubb skådespelare(värd?) - Stockholm
20:e April Scenskoleprov 3 söka - Malmö

Kul skit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0