Rock

Jupp jag ska köpa rock i morgon. Har sökt i malmö efter en snygg (även tittat i götet och lite i sthlm) och nu har jag antagligen funnit den. Åtminstone så har jag lagt undan den så jag kan köpa den i morgon...
Men den är lite dyr förstås.
Fast va fan, skinnjackan har jag haft hela min period i stlhm så jag använder ju grejerna!!
Scenskolan tuffar vidare. Man lär sig att andas rätt genom att frigöra penisrotens muskelfäste. Frågor på det?
Apropå penis föresten... Det står en penispump utanför min port på ett elskåp här i malmö. Är inte det lite udda? Dock är det gratis stand up material så vem klagar egentligen. En liten guldkant på tillvaron eller guldcunt kanske...
Vad mer... det ska bli riktig inspark nu på lördag. Så då lär det väl bli karatefylla misstänker jag. Är så fysiskt och psykiskt utmattad att det behövs bara ett par öl för att det ska vara en karatefylla.
Det blev glasögonpar nummer två. Ser väldigt mycket ut som min morfars gamla bågar tycker jag.
Tror det var allt för den här gången...

Kommentarer
Postat av: Muldblurpen

Usch! Våga inte andas i nærheten av mig bara!! En p-pump på ett elskåp betyder bara att elektrikern er av med sitt problem! Ellers hade han tatt den med hem igen.

2009-09-17 @ 09:15:37
Postat av: Muldblurpen

Se upp! Det springer runt en elektriker i Malmø med skikkelig ståfræs!

2009-09-17 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0