Jajemen vi kommer snart hem igen.

isakojag

Efter mitt förra inlägg så attackerades jag brutalt av mina odrägliga syskon som slängde giftiga och spydiga kommentarer om min oförmåga att stava ordentligt.

Ja jag är kass på detta. Min gammla lärarinna, fröken Bäfer, trodde att jag var dyslektiker men det visade sig bara att mitt huvud blir lite ivrigt så fingrarna hinner inte riktigt med att skriva vad jag vill att de ska skriva.
Så är det. Jag är bara lite lat i fingrarna ibland.

Men till dagens poäng: boka in lördagen den femte maj i edera allmenackor! Då brakar helvetet loss med den kanske största isak och thomas shown hittills! Sist svimmade en man i publiken när vi uppträdde! Det skandalomsusade radarparet spänner musklerna.

Sådär då var den självgoda biten avklarad. Haha.

Ett litet tipps på vägen till alla ni vilsna:
Oroa er inte för att fucka upp saker, saker kommer ständigt att fucka upp er...

Just ja, läst i aftonbladet häromdagen: "STOR UNDERSÖKNING: SVENSKA KVINNOR TYCKER ATT MÄNNEN ÄR FÖR MESIGA I SÄNGEN! - vi vill ha hårdare tag!"
mmm... ledsnar man nästan inte lite ibland? Hur långt får man gå för att sälja lösnummer? Någon stackars fjortonåring som ska sexdebutera och tänker att bara det är hårt så blir hon nog glad. 
Jag har ju aldrig haft det där problemet... till mig säger de snarare "nej thomas släpp kniven, släpp den sa jag!". 

hmm jag blev lite arg över det där löpet. Att man ska gå omkring och vara förbannad på löpsedlar känns som ganska bortkastade stunder.

puss på er.  





  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0