Vuxen i Vallentuna

Jupp så ligger det till. När världen därute springer omkring och tittar på eld och dricker sig redlösa så måste det finnas några lagensväktare, några föreståndare för förnuft, reson och moral.

Och de jävlarna tyckte att jag skulle vara en av dem.

Så nu sitter jag på jobbet och tar emot väktare/föräldrar och dylikt som vill komma in och värma sig efter att ha jagat ungar i regnet. Jag ska själv dit ut snart.

Norgeresan var kanon och det kommer att komma bilder när jag har min riktiga dator tillhands. Stora syster var sig lik och hade sytt tre likadanna mössor till oss bröder som vi bar hela helgen. Tre björnmössor. Vi räknade lite och det slog mig att jag inte hade träffat systeryster sedan oktober förra året. Det är inte helt okej...

Men Narvik ligger å andra sidan SÅ SJUUUKT JÄVLA LÅÅÅÅNGT BORTA!!! Jag fick en släng av lappsjukan påvägen dit. Men vilket landskap å andra sidan... Det var som att traska omkring i en saga, en norsk översättning förvisso men ändock en saga.

Upploppet är här och det är snart bara en vecka till premiär. Se till att packa era väskor och kika på oss!! Ska slänga upp affen här när jag har min dator...

Vad mer? Äsch inget nu. Ta det lugnt ikväll annars kanske det är jag som måste magpumpa er i diket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0