GNUBBA!!

Gissa vad det här är:




Svar: Det är jag som nyss fiskade upp min rakapparat ur toaletten.

Okej så jag tänkte att jag skulle trimma skägget lite. Hade kopplat på trimdonet  och dragit ett försiktigt första drag när min hand får för sig att fumla. Inte lite gullfummel utan en riktig fulfummel där min kropp brister ut i spastisk dans! Rakapparaten tar en studs på tvättfatet där trimdonet lossnar och slungas sedan vidare rätt ner i toan. Plums följt av ett gurglande brummande. 

Den jävlen har gälar.

Nu börjar den vandra längs porslinet och positionerna sig den trånga kröken som skiljer civilisationen mot avloppet. Vad gör man sen? Inte plocka upp den för då får man säkert en stöt och sedan en mor som kommer spendera julhelgen med att predika elektricitet och vatten. Inte använda toaborsten för den är för bred... jag behöver något i plats med klor på för att fånga detta.

En pastaslev förstås. 


Jaja resultatet har ni i hinken och ett litet hack i mitt skägg... va fan nu? Ska jag raka av allt eller köpa en ny apparat? 

Suck...
    



Kommentarer
Postat av: AnonymT

Haha!! Har själv gjort motsvarande dansstycke inte bara med en trimmer utan även med en mobiltelefon som partner. Men inte nog med att trimmern hade gälar den fick även evigt liv och gick inte att stänga av. Fick för att motbevisa dess odödlighet, köra in en morakniv för att få tyst på eländet. (Innan ni dömer ut mig totalt så var batteriet inbyggt och gick ej att ta ur.)

2008-12-05 @ 09:25:56
Postat av: Ursula Buttwind

HAHAHAAA!!! Mongissar!! Før det førsta: Tompa, du tørs tala om att det var rumphåret du trimmade! Før det andra: T.... TOALETTLOCK. Nær det fluschande porslinsmontret slukat EN av ens ægodelar borde man begrænsa dess aptit med att stænga locket efter sig. På så vis slipper man oxå de mikroskpiska bajspartikler som svævar runt i dagar efter en tarmtømmning, å som gærna sætter sig på tandborstar och dyl. Men morakniven sæger jag inget om - det er ett effektivt vapen. Æven mot så skummla saker som en trimmer...

2008-12-05 @ 17:38:26
Postat av: Mrs.F

Hehehe!!! Du får väl önska dig en ny trimmer av Tomten då...

2008-12-05 @ 18:50:10
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0