Så...

Min dator har varit paj. Jupp den slocknade och jag tittade några trötta sekunder på en vitskärm innan jag greps av skräck och allt sånt. Fick lämna in den i Norge när jag återvände efter den tur i Sthlm där den dog. Den var borta en vecka och fick tillbaka den blank. Allt är borta. Tur nog har jag backup på bilder och texter. Men att få tillbaka den blank och med inställningar på norska... det var tungt.

Inte lika tungt som att få veta att Stockholms scenkola hatar mig. Men det var väl inte otippat.

Har vaxat ryggen. Det gjorde ont. Men det är tusen gånger skönare att gå till salong än att låta någon i bekantskapskretsen hugga in. Syrrans tortyr med Trond som filmade är fortfarande fastsvetsat i bakhuvudet.

Huga.

Sverige på Söndag då jag och Elin ska åka buss skiiiiiitlänge men då är det tur att man har en dator som fungerar... hoppas vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0