Hupphupp

Jag äger äntligen ett gymmkort igen... skönt. Det ger mig tillåtelse att dels gymma och dels simma i bassäng. Jag gillar att simma i bassäng så också det är bra. Två gånger i veckan ska jag dit och svettas plus att jag ska börja springa en dag i veckan... SHIT! Men det är bara att bita ihop fick höra lite från en kvinna igår som varit i fjärde i malmö förra året, mycket, mycket fysiskt och AKROBATIK. HA! Jag är lika smidig som en gravid kontainer.

Just nu är jag ljud och ljus tekniker på samma scen som vi spelade Woyzeck på i december. Kära gamla skolkammrater sätter upp DEN ITUSÅGADE DAMEN:
 

Ska ni se den så lär ni lägga på ett kol för de är hett eftertraktade och väldigt bra!


Jag fick sen en så jävla äcklig grej på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=6fTrSOFyfxs 

Visst är det irriterande med kallt väder, men det håller verkligen alla äckliga djur borta. Missförstå mig inte! Jag gillar en del djur... min storebrors jättelurviga får t.ex. Fantastiska djur.  Men annars så finns det något betryggande i tanken att djur gärna dör eller sover när vintern kommer... 
Så man slipper dessa:


Nu är de där innomhus men jag skulle ge mig fan på att de skulle ogilla snö iaf!
over and out.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte ha nån teater uppvisnings nart så man kan komma o kolla? ;)

2008-01-29 @ 18:11:29
Postat av: Teater Gaia

Tack fina Thomas för dina ord om föreställningen på din blogg och för all din hjälp!!
Puss puss
gaior

2008-02-04 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0