En stor skylt senare...

Jag kan tycka att vissa saker är roliga. En del saker som jag skrattar fantastiskt gott åt förstår sig inte den breda massan på. Det beror inte på någon obalans i humoruniversum utan bara det att om man hela tiden jagar efter humorpoänger i allt så blir de små sakerna tillslut det som överraskar och underhåller. 

Så jag har sett en liten sak jag tycker är rolig här i Oslo. Egentligen en ganska stor sak.

KANSKE VÄRLDENS STÖRSTA JÄVLA SKYLT!!

Vet ni vad det står?

"Blindeforbund"

Jag dör... Det är så jävla roligt... Känns det inte som att någonstans så sitter det en pr kille och får väldigt mycket skäll? Jag menar borde de inte satsa sina pengar på något annat?

Det är som om de dövas riksförbund skulle uteslutande marknadsföra sig med radioreklam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0