Norrmän, norrmän ett jävla rövarband

Första inlägget från landet i väst! Jag är installerad och just nu en smula demolerad. Har precis testat vad min kropp gick för i ett gym och upptäckt att den inte riktigt är där den borde vara. Den är lite bredvid.

Så vad annars... får be om ursäkt över att det är lite bildsnålt men Elin har ju slarvat bort minneskortet till min kamera någonstans i Kanada så det kommer bilder när det kommer antar jag. 

Jag har precis varit i Falun och kört stand up för första gången på riktigt! Fick vara med i tidningen och allt... http://www.dt.se/noje/article369990.ece  Det gick riktigt okej även om Janne såg lite orolig ut när jag stod bakom scenen och darrade som ett asplöv. Isak ska fan ha en eloge för att hålla i alla trådarna!

Gud min stackars kropp värker... Mina föräldrar är vid det här laget på Kanarieöarna. Kul för dem. Verkligen. Alla i min familj är snart på ett ställe där solen steker och vattnet svalkar.

Oslo grått, blött och kallt. Plus att folk snackar fan lite skumt alltså.

Men Elin finns ju här och det är något ingen annan stad kan tävla med. Bojaaar!     

Kommentarer
Postat av: Micke

Kan tillagga att solen lyser...



...med sin franvaro i Thailand. Det ar regnsasong har, sa det har sporegnat de senaste 4 dagarna... Det gor dock ingen skillnad om man trivs bast 10-30 meter under vattenytan;)

2008-11-10 @ 06:22:32
URL: http://themikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0