Stockholm

FA-AN va gött att återvända till sthlm. Detta är min lilla stad nuförtiden. Har hängt omkring här sedan söndags för att jag skulle göra scenskoleprov i måndags. Jag tänker inte säga hur det gick förrän jag får svaret. Så vänta till dec typ tio eller nått.

Annars har det varit mycket "hejsan längesedan man såg dig" -fikor. Ikväll ska jag plocka hem min bror som landar och flyttar till baka. Matti har man ju inte sett sedan juli eller nått. 

Nu ska jag vara lite modell med Nina och Isak. Fixa lite bilder till trupp gruppis!

SEEE YAAA 

Kommentarer
Postat av: AnonymT

TA BORT BAKGRUNDSBILDEN!!! Mina arbetskamrater kan få fel uppfattning då dom sneglar på min skärm, när jag sitter och surfar på bästa arbetstid...

2008-11-20 @ 10:33:40
Postat av: Muldblurpen

HAHAHAA!! Gillar de inte håriga gossrumpor!!! HHAHAHAaah... den er faktiskt lite skummel - det står annorlunda kul åsså ser man en naken pojke...

2008-11-20 @ 19:24:06
Postat av: AK

Tredje gången gillt? Hoppas det går bra i alla fall så du blir känd nån gång så man har nåt att skryta med... ;-)

2008-11-21 @ 18:30:44
Postat av: Your pussycat

Hej älskling. Hur länge är du i stan, eller har du redan dratt tillbaka till lillebror Norge? Ska du vara hemme över jul? Ska du ut på juldan? Hur ska det gå för mig och Isaks julbak utan dej? Hjälp, hur ska mitt liv te sig utan dej?! PS. Jag har fått praktik på SVT så jag kanske blir känd före dej. DS PUSS I ÖRAT

2008-11-23 @ 00:23:50
URL: http://iaburman.blogg.se/
Postat av: AnonymT

"May the prov be with you... but only disappearing off the bakgrundsbild set free you shall..." Gammalt djungelordspråk

2008-11-23 @ 03:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0