Liten update!

Sitter i Abels lägenhet och reflekterar lite över vad som pågår.

Lördagen var fantastisk! Alla som missade Rioligt denna gång ska ha ögonen öppna för jag misstänker att det kan bli fler sådana kvällar. Betner var riktigt obehaglig på sitt sedvanliga vis och Tobias Persson fick mina ögon att tåras av skratt! TruppGruppis sketcherna gick hem och publiken stannade kvar. RIOLIGT!!

Söndag var bara resdag, vinkade av Mikke som passade på att tejpa min fot så den skulle hålla. Tejpningen var guldvärd men min fot håller inte riktigt ihop så jag får lov att sitta bredvid och titta på ibland. Trist. Idag har jag haft rörelseprov (aj), teaterövningar och min scen (Romeo). I morgon är det mycket rörelse och akrobatik och på onsdag är det sång och rytm. 

Malmö är varmt och falaflarna är goda. Jag är lite trött. 

Men jag blir så glad av teater. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0