Har sålt min själ...

Vad då tänker ni? Har han gjort reklam? Ja.

I söndags så spelade jag in reklamfilm för första gången. Det var en liten anspråkslös grej som kommer på onsdag (jag lovar att länka om den blir bra) den ska bara gå på internet. 
Hade väldigt roligt när jag gjorde den så om det känns rätt fler gånger så kan jag nog göra lite sånt där också.


I torsdags körde jag på Lasse i Parken, stand up. Jag körde i 10min och var näst sist, innan Betnér. Jävligt coolt. Det roliga var att det gick verkligen bra också. En behövlig urladdning som ger en ordentlig mersmak i munnen.
Måste nog fortsätta med stand up i Malmö. Aron tyckte jag verkade alldeles för intressant för att slösa bort på skådespeleri. Jag tar det som en komplimang, tror jag.




Kommentarer
Postat av: Ursula Buttwind

Coolt! Det går framåt! Snart får man kanske gå på fræna kændisfester och jaga papparazzis i syrenbuskarna!! Me like!

2009-08-10 @ 19:14:53
Postat av: Thea

Thomas, du ÄR och kommer alltid att vara skådis. Du vet att du måste vara det, för min skull. ^_^

2009-08-13 @ 15:22:57
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0