Tillbaka i ESTOCKHOLMOOO

Ska iväg och köra stand up nu. Är bakis och klen. Nervös som en gris. 

Adrenalinet pumpar som en cyklist med adhd som försöker rädda ett däck från pyspunka under pågående tävling.

Skönt.


Har varit en väldigt rolig vecka i Dalarna. Igår hade jag och Ida gjort en fiskdam till förfesten med olika skumma påsar. En innehöll ett signerat kort från mig och en innehöll blodpudding. Det fanns några med dåliga grejer i också...


Nej nu är det dags att trampa upp på scenen igen, denna sjuka drog som aldrig kan sluta producera abstinens. Dags att stilla hungern lite. Rusnings timme. Om ett gott skratt förlänger livet så är jag övertygad att de skratt som jag eventuellt kommer frambringa i afton ser till att skickar människor i för tidig död.
Det finns inget gott i min humor
Bara svart tjära.

Ses på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0