Februari schmebruari

Ja den här månaden är väl lika rolig som magsår. Men nästa månad räknas dock som vår och det är fan hett. Så min syster undrar om jag gör något. Hon har tydligen fått för sig att det är okej att klanka på någon som FAKTISKT uppdaterar sin blogg med jämna mellanrum. Men men. Jobbar mycket nu. Hela helgen kommer att gå åt och i morgon i 13h. Tränar också lite grann för att låta kroppen förstå att snart är det vår och sommar och då duger det inte att se ut som en potatis. Tar INGA bilder just nu för min kamera saknar minneskort och denna månads plånbok tom. Men jag kan ge er denna lilla godbit att suga på så länge... 



Den är typ två år men jag skrattar lika hysteriskt varje gång jag ser den. Man noterar inte min äldre bror först men sen våldtar han hela ens synfält. Mycket roligt.

over and out

Kommentarer
Postat av: Ursula Buttwind

Sedærja! Jag hoppas verkligen att vi klarar komma ner till midsommar - det er ett par år sedan jag firade midsommar.... Får bara en massa glada alkoholhaltiga sms mitt på midsommarnatten... I Norge brenner man sopor på midsommar.... Daah?

2009-02-12 @ 11:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0