Impuls-tradera-biljetter

En sådan köpte jag till Falun nyss. Ska dit och skaka rumpan i kväll och träffa la familia i morgon, om de inte har saker för sig vill säga... Kanske borde ringa dem.

Isak kom hem igår efter att ha varit i Turkiet, själv, i nästan tre veckor. Självfallet hade han med sig en present till mig, självfallet var det en fez.

Om man sneglar lite mot almanackan så ser man att sommaren visar halvtid snart. Jag känner att jag fortfarande ligger i startgropen. varför det? Måste börja kicka igång det här på riktigt nu.

Här kommer tre bilder från kollot!


Min vackra kalender som jag har valt tryck på själv... I den här takten hittills så måste det stå på nästa "okej... som förra året, tack!"


Brände som bekant sönder mig i skärgården och eftersom jag inte hade mössa med mig, gjorde jag en av min sjal. Ja jag är ett geni.


Brännboll är mycket roligare än man minns. Varje gång.

Out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok snygg klädstil med, ;)



// Sandra ( drainme )

Haha :D

2009-07-27 @ 11:18:01
URL: http://sandish.blogg.se/
Postat av: mux

Du ser ju ut att vara snygg!^^.

2010-02-08 @ 12:06:48
URL: http://muxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0