Tuffar på.

Det lilla tåget som är mitt liv håller sig på spåret och anländer just nu till stationerna i tid. Håller på att jobba mina absolut sista dagar på jobbet. I natt är den faktiskt, klockan 03.00 kliver jag av Vallentuna for good. 

Har kört lite stand up ju, har gått hur bra som helst. Det är skit kul att hålla på med det här! I söndags hade jag alla möjliga människor som var och tittade så då var jag lite nervös, folk från alla jobb jag någonsin haft i sthlm! På komikaze, tisdagens gig, så kom lillebror som aldrig sett mig och Cole! En gammal lumpare som man inte sett till sedan muckar hultsfred för 4-5 år sedan. Väldigt roligt.

Lite bilder från kvällen


Komiker!


skinhead!


Så nu fortsätter karusellen! Ska upp till dalarna och klämma lite mer på min syster innan hon drar till norge igen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klämma?! Sist en bror klämde på mig blev jag blå! Snälla, kläm inte så hårt...

2009-07-26 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0