SNÖ?!

Nej kalendern säger mars och då vill jag inte ha ett nytt jäkla snöfall! Som blötvit mjukostpastej. Blåser åt alla håll och väljer att krypa in och antasta mitt innersta väsen: mitt avgrundsdjupa förakt inför fenomenet vinter. 

NOG! 

Små dansande solstrålar eller kanske en ömtålig tussilago. Nu ska det börjas, och det snart. Annars kommer jag gå bananas.

På onsdag kommer det typer och fixar fönster i kåken. Första onsdagen i mars... det hade ju verkligen skadat att göra det innan hösten kanske? 

Men Isak ska köra på Norra Brunn! Hur hett är inte det? Väldigt imponerad och stolt. Tyvärr kör han när jag jobbar men alla som kan bör gå på lördag. Lennie Norman uppträder oxå...

Samt en cool actionfigur som skulle göra sig som leksak från svensk film: Johannes Brost ur "Jönssonligan dyker upp igen", vilken annan svensk skurk kan tävla med den metallmunnen och den allt i allo handen som hade:klo, knivkastare, k-pist, you fucking name it.


Puss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0