Bror blev 30!


Till sitt fina kalajs så hade han som tema att man skulle klä ut sig till honom. Den observante kan noga notera skäggen och de rutiga skjortor som tittar fram. Vem är vem egentligen i denna syskonskara? Vem är syster? 

Det var en rolig tillställning och kul att syskonen kunde vara där allihop. Vi ska försöka göra detta även på midsommar är det tänkt.

I morgon kommer Ida på besök tillsammans med Johanna - tror jag - var lite oklart sist jag hörde. Ska i vilket fall bli kul. Men jag bli så stressad över min bostadssituation att jag alltid börjar skura badkar när jag får besök. Hoppas jag inte kommer ha ett badkar i malmö. 

Förresten om någon sitter och trycker på en lägenhet i malmö... GE MIG!!!

Testade råbiff i fredags. Skum maträtt. Gick ner men jag måste fundera om jag gillade det verkligen.

Förresten så har jag fått intyget att jag kom in nu. Kändes skönt.

Kommentarer
Postat av: Ursula Buttwind

Må ja ha skægget på midsommar å? Fann det i en ficka - såg ut som en dø ekorre...

2009-05-20 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0