En lördagmorgon

Sitter i ett regnigt malmö och har dragit pyjamasbyxorna upp till hakan. Var på middag med klassen igår hos vår klassföreståndare och i dimman efter detta sitter jag och filosoferar. Det är dags för lite eftertanke i den värld där allting bara snurrar i hundra nittio just nu. Har inte suttit ner hemma en enda gång denna vecka och bara suttit.
Helgens bravader i sthlm var omtumlande. Det är maffigt att avhandla så många fikor på så kort tid och ändå kände jag att det fanns mer folk att träffa. Kul att komma till sthlm. Jag gillar den staden.
Körde stand up på söndagen, testade nytt material om malmö som gick hem riktigt fint! Man har ju insett att just skriva skämten inte är min starka sida utan vad jag gör med dem på scenen. Om jag bara lägger ner lite mer tid på skrivandet också så kanske det blir något bra tillslut.
Veckan har runnit på. Skollunken infinner sig men det gör den med ett behag. Det är bara roligt att gå dit.
Ska uppträda på invigningen av Envikens nya multiidrottshall! Väldigt roligt. Synd att inte Isak kunde, sist vi uppträdde i Enviken så fick ju en människa i publiken en hjärtinfarkt. Så saker och ting händer ju...

Kommentarer
Postat av: AK

Det säger ju ett och annat om kvalitén på uppträdandet... ;-)

2009-10-04 @ 02:32:24
Postat av: Mrs. F

Ja, ta det lite lugnt och välj orden. Inte chocka Envikarna...

2009-10-05 @ 08:02:03
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme
Postat av: Muldblurpen

När sker denna invigning?

2009-10-05 @ 17:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0