OBS STARKA BILDER!

haha jisses. Snacka om dålig morgon.
Vaknar av näsblod. Eftersom man har en reflex som gör att man vaknar precis innan så skjuter jag bara bak huvudet och klämmer över näsryggen. Dock till min förvåning är det som om näsan skrattar åt mig och fortsätter att pumpa ut blod. Eftersom huvudet är tippat bakåt så rinner det ner i min högra hågonhåla och fyller den innan blodet hittar nya vägar. Jag var tvungen  att fota sikten. Men jag har torkat ur ögat som då alltså var fyllt med blod. Fyllt.
Jag är lite äcklig.

Kommentarer
Postat av: AnonymT

Men du är ändå LITE nöjd, eftersom du fick bildbevis? Du ÄR den sjukaste brodern. :)

2010-01-11 @ 20:15:32
Postat av: Adda

Ja - det der var ganska effektfullt! Har du nåt blod kvar i din lilla kropp nu då? Du får nog uppsøka en läkare - de bränner blodkärlen i nosen på dig så slipper du skiten! Det luktar lite illa bara... Jag førstår att du tog bilderna - man kan ju inte se ut sånn utan att få dela det med NÅGON!

2010-01-12 @ 13:58:55
Postat av: Adda

...väldigt fin frisyr btw...

2010-01-12 @ 13:59:51
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikblogg

ojj jösses :o

2010-01-12 @ 14:13:29
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Nightingale

Fy fan vad illa! Fast lite facinerande ändå att man kan blöda så sjukt mycket ur näsan :s

2010-02-10 @ 23:01:07
URL: http://nightingale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0