HEMMA!!

resa

Vandraren har ingenstans att gå...

Jag är hemma efter en våldsamt trevlig vecka i vårt engelsktalande land här i europa. Betade av en massa saker att se, shoppade som en galning och umgicks så mycket som på någotvis var möjligt med elin.

Ja jag lovade er bilder så här kommer min resa nu!
st paul

På millenium bron med st Pauls kyrka i siktet. (katedral? äh fuck it jag var ju inte in i den ändå.)

globe2

Elin utanför den återuppbygda Shakespear teatern - the globe. Om någon hävdar att jag stavar hans namn fel så kan ni spara era komentarer. Han hade tre olika signaturer för samma namn. Lite okonsekvent kanske.

globe1

Ni som inte vet vem Patrick Stewart är borde googla honom, NU!

big ben

Kommentar: överflödig.

london eye

London eye... åkte aldrig... Elin hade lovat bort den turen till Madsine. Aset.

middag

Alla här ska åka London eye utom jag...

nosh?rning

Det är en sådan fin bild... djuret är inte levande därför ser hon så avslappnad ut...

m?

...

bj?rn attack 

AKTA BAKOM DIG!!!!

?ckel stj?rt

Kanske världens äckligaste stjärt... var tar allt tyg vägen?

sv?rmor

Thomas med svärmo... en T-rex...

dront

t.om. utdöda djur känner avsmak inför henne...

national museum

National history museum. Jag i förgrunden.

kamera i ?

Lite London baby YEAH!!

starbuck

Starbuck. Jag köpte en smoothie... hatar kaffe.

poser camden

Posar med en hatt på Camdenmarket. Köpte den aldrig och som ni ser borde jag heller aldrig göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0