Någonstans förlikar man alltid med sig själv...

innan

Så här såg jag ut innan tredjeprovet. Haha så lycklig och förväntansfull.



Vi grabbar under sökningen kom jävligt bra överens. Man ska fan ner och hälsa på någon gång. Vi skiljdes ju inte så fint. 

Men nu till det verkligt roliga. Så här ser jag ut just nu...
sk?gg

Det började med en liten rakprotest. Jag bara ville skita lite i mig själv... Men sedan när jag upptäckte vilken fruktansvärd skäggväxt som började ta form så insåg jag att detta kan vara användbart. Den 28 maj så har jag en  enmans föreställning som ska slängas upp på skolan och detta skägg kan verkligen hjälpa till min karaktär. Om ni är mer nyfikna  så kan ni höra av er annars så kommer det mer info här senare...

Kanske har en liten annan grej oxå pågång till hösten... men den är bara som en ljuvlig önskan just nu. Fast med lite verklighetsanknytning. Jag må ha blivit nockad men absolut inte utslagen... det är många ronder kvar.

haha jag börjar komma tillbaka nu. Det är skönt.

Om bara drömmarna kunde försvinna så skulle allt vara bra...

Kommentarer
Postat av: Møkdjuret

Faktiskt lite læskigt va lik Matti du blev... Nu kanske du og han kan byta liv några dar før skojs skull! Det er bara skrattet du må øva in, ja, och gångstilen - men det ska væl inte vara några problem før en så stor skådespelare som du! På fredag ska jag på kastrullparty och på lørdag garagefest - de vet att roa sig hær! Snakkes!

2007-05-02 @ 13:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0