Hård värld.

fågel

Man kan ju tycka synd om sig och vara allmänt gnällig, det brukar jag vara ganska bra på. Men så när jag stod vid pendelstationen idag så där på backen låg denna lilla döda fågel med buken uppsprätad. Ser ut att ha varit en våldsam död. Då är det nått rikspucko som tycker att det är kul att lägga en potionssnus i såret. Bara som för skojs skull eller nått. Sthlm känns jävligt hårt och känslokallt i mellan åt. 

SL höll på att fucka upp mitt scenskoleprov idag. Hej jippi kay ey. Pendeln fastnade på gammalt "å nej det här kommer ta lång tid" -manér. Mycket riktigt var det ett riskpucko till som växlat fel någonstans och snodde en kvart av min restid. En kvart är en lång tid om man ska åka en sträcka som tar tjugo minuter. Jag hann ändå med andan i halsen. Jag ger mig tusan på att även detta riskpucko snusar.

Scenskoleprovet gick bra. Får veta svar kring den artonde. Men det är drygt femtonhundra som ska bli typ sextio till det provet och man blir bedömd i nästan åtta minuter. Haha ja litte lotteri är det. 

En sak till. Kära vänner som facebookar: kedjebrev är varken inne eller okej. Så jävla töntigt att folk har börjat med den där smörjan nu igen bara för att den där sidan gjort det lite nyare. Men det är samma skit. Sluta skicka dem och sluta producera dem. Om ni förstås inte har något viktigt att skriva! Men det kan vara försent då. Folk sl¨r lätt dövörat till... om man lurar folk att vargen kommer... ja ni fattar poängen.  

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kom hem från det där stället nu.. Uch vilken idiot gör en sån där grej. (undrar hur man skulle reagera om man såg det själv)

Hoppas det går thomas tankar genom juryns huvuden nu! Ha det bra!

2007-12-06 @ 17:29:15
Postat av: Elin

Jag håller så jävla med om kedjebreven. LÄGG NER: hela min sida är full av skiten. Jag Vägrar skicka vidare.
Håller tummarna så dom blir blåa att det går vägen med skolan!

2007-12-06 @ 19:21:06
URL: http://elinmillen.blogg.se
Postat av: AK

Hatar också kedjebreven. Det enda som är bra är att nu slipper jag dem i min inkorg för e-post. Låt mig slippa! NU!

2007-12-08 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0