JULRÖV

eller bak. *fniss*

Vårt hus:
pepparkakshus

Millienskans pojkväns hus: http://elinmillen.blogg.se/

Så när det är dags att slicka såren efter fredagens totala haveri, varför inte slicka saffraninfekterade sår? Vår lilla husmor Ia kom över och det var mjöl upp till öronen!

 
Det vi saknade i talang kompenserades med glädje inför den stundande saffranstunden.
 

 
Jag aplicerar bommulpads som någon glömt någon gång hemma hos oss. En förträfflig, om ändå ofrivillig, gåva som passade utmärkt när vi saknade vanlig bommul till snö.  


Resultatet talar för sig själv... samt det faktum att vi inte heller hade bakplåtspapper...

Julstämningen börjar sakta komma krypandes. Jag brukar vara lite svag för den här högtiden och nu när Busungarna skanderar låten Tomten jag vill ha en riktig Jul ur mina små men ändå fullt funktionsdugliga högtalare så måste jag nog ändå kapitulera fullständigt. Kan oxå ha att göra med det faktum att sett Love Actually...


Jamen stäm mig då! Fan jag är lite svag för den...

Kommentarer
Postat av: Mrs. F

Fint pepparkakshus. Har aldrig gjort något själv, går de att beställa? :)

2007-12-10 @ 09:32:20
URL: http://metrobloggen.se/thisisme
Postat av: Mrs. F

Hahaha..! Ja det vore något att sitta och pyssla med. Bommulspads och pepparkakshus.... Tyvärr räcker inte mina pengar i år. Får spara noga om det ska räcka till nästa år istället.

2007-12-10 @ 13:58:18
URL: http://metrobloggen.se/thisisme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0