Ett trött huvud och en bra film...

little

Så har jag äntligen sett den. Jag visste redan innan att jag skulle tycka om den här filmen och just därför var jag lite orolig över att bli besviken.

Men jag kan såhär i efterhand bara sakta sjunka ner i mitt eget ego och känna en varm känsla av tillfredsställelse. - Den var bra.

Dagen började dock inte där. Nej jag tumlade runt på fest igår och vaknade mycket tröttare och törstigare än vanligt. Ibland kan det vara mysskönt att bara glida runt en dag och eftersvettas samt anse att Start är en fullkomligt utsökt lunch. 

Synd att jag jobbade idag då.. japp jag infann mig som personlig assistent vid kl 14.00 och vid det laget mådde jag bra. Men efter ungefär fyra timmar så börjar mitt huvud att reagera lika kvickt som en prozacfylld norrläning på kaffepaus. 
Allt gick fint och min kära brukare lever.

Hemma valde vi en mysig hemma kväll jag och isak med lite melodifestival och filmvalet ovanför. Josefin (isak bättre hälft) kom också förbi och vi klämde några öl och lite chips. 

Nu ska jag snart slänga in handduken för imorgon börjar mitt sportlov. Ring mig om ni får tråkigt, jag har nog det. 

puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0