Mitt i lovet.

naken

Som en trögflytande sörja rör jag mig i mitt rum. Det är datorn som gäller nu. Jag försöker skriva klart min enmansshow men den vill sig inte riktigt. Måste hitta något nytt.
Medan dagen sakta rör sig utanför mitt fönster, folk som myllrar till och från pendelstationen, känner jag hur all kraft sakta pyser ut ur mig. Blek och otäck sitter jag på min lilla stol och skriker till den jävla pjäsen att "det är fan dags att skriva sig själv nu". 

Äter konstiga tider och rör mig vid konstiga tider. Tror inte att jag var riktigt beredd på all den här friheten. 

På nätterna/kvällarna är jag på skolan och repeterar kabarér samt andra former av kulturberikande smörja. Fan jag börjar bli bitter igen.

Kanske jag måste åka till Falun igen. 

Haha nej då dör nog min stackars lever. Den kommer krypa ur min rumpa som en liten skadeskjuten nakenhund, vända upp en avruttnad artär och peka anklagande mot mig. 

Mmmh... nu blev jag lite hungrig. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0