När vreden bultar på känsloporten!

Nu är jag lite ledsen att detta inlägg kommer i den mörkrödaste av färger men jag är en smula upprörd. Dagen till ära hade jag tänkt ett litet skojfriskt inlägg om mitt socialatillsånd, en liten bagatell. Men när jag nöjt tynger ner punkt knappen för att avsluta skiten - ja då väljer hemsidan att anstränga sig lite för att rycka i mina tempramentsdörrar.

Den la bara av. 

Allt jag flitigt plitat ner bara dog framför mina ögon.

I ren ilska loggade jag ur datorn, reste mig upp från stolen, gick in i isaks rum och började försiktigt plinka på några slumpmässigt utvalda gitarrsträngar. Efter det åt jag en mango. Den var mogen och god.

MEN DET SPELAR INGEN ROLL!!! Allt är borta. Dagen blev liksom blek och fattig på samma gång.

Jag slänger in min handduk och riktar in mig på morgondagen då jag ska till Göteborg och söka scenskola.

Vi höres efter det.

kuk. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon med din sökning ;)

2007-02-07 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0