Spritchock!

grupp

I ett märkligt infall av spontanitet tog eder berättare tag i en sistaminuten till falun för att förena sig med sina gamla kära vänner. Det var helt enkelt på tiden att få åtnjuta deras gästfrihet och bekantskap samt dricka en del alkohol.

Vad kan jag säga. Jag kom till Falutågstation vid halv elva på kvällen och förväntade mig en stilla öldrickning i Idas hem, men istället visade det sig att krogen hade söndagsöppet eftersom det var sportlov. Så det var bara att vända som hastigast på glasen och sedan vimmla ut i Falunatten. 
Vi hann även med att skönhetsbestämma oss innan vi rummlade ut. Jag tror jag blev fulast. Tufft läge men om man slår ur underläge så kanske man kan överraska.

Ibland kan man verkligen sakna den där stan.

Visst var det kanske lite folktomt på dansgolvet men vi röjde desto mer även om DJ tyckte att tjugopers säkert skulle må mycket bättre om de fick höra på dålig techno. Men vi lyckades ändra honom lite...  

Sedan slog någonting väldigt snett i mitt inre. Jag bara fullade till mig och blev väldigt ostabil. Hemma i Idas lägnehet hamnade jag på toaletten och spydde en mumsig massa. Antagligen var det för att den enda egentliga föda jag hade intagit under dagen bestod av pannkakor. 

Men ändå.

Vaknade dagen efter i en soffa lite sådär lagomt sömndrucken och halvnaken. Ida slängde fram min kamera och visade stolt att hon och Daniel hade beslutat att fotografera i min frånvaro (tydligen sovande i ett badkar!). Ett litet urval följer här nedan:
      

Jag har aldrig varit så bakis. Usch. 

Kan inte vänta tills nästa gång!

puss 

Kommentarer
Postat av: Älin

hur gammal är du egentligen. va?! VA!?

2007-02-27 @ 16:14:34
URL: http://elinmillen.blogg.se
Postat av: Ajdahoo

Fy faen va king vi ä!! Hahaha.. great att du kom thomas! Kul som faen! Puss hej

2007-02-28 @ 15:25:10
Postat av: J

Lewl ^^, *spank*

2007-03-01 @ 23:21:53
Postat av: J

Lewl ^^, *spank*

2007-03-01 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0