Anti narcissism

Ja det är dags att vara lite snäll så alla ni skadeglada där ute kan få ert behov tillfredställt. I min gömma av bilder har jag valt att plocka ut 2006 års fyra minst smickrande.

Detta är en lista helt i klass med det utbud som kanal 5 stoltserar med. Mina damer och herrar får jag lov att pressentera:


                                                                    När Thomas var som fulast 2006 


             Proffsig fotograf som valde stolpskott till modell.
                    Sådär ful som man blir när man har druckit för mycket.
                                                     Pirat? Tant? Pudelrockare?
                                                                         Ja så här är det ibland...

Hoppas jag kunde glädja någon och att 2007 kommer att bjuda på fler stygga ögonblick, samt att dessa fastnar på kort.
MVH
Thomas

Kommentarer
Postat av: Mitra

Kul att du skaffat blogg och kul med bilder, men jag tycker inte att dansbilden passar in med tanke på temat! :)

2007-01-22 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0