Bakläxa...

clown

Min blogg har sett sjuk ut. Det har varit skumma tecken, paneler som flyttat sig, osv. Detta berodde på att jag kopierat text från mina textdokument och klistrat in.

Så får man inte göra, tydligen.

Därför är två inlägg borta... jag ska dock kompensera dessa så fort som möjligt. Fram tills dess får ni del 1 i en spännande barnsaga!!!

Precis som sig bör, börjar historien: ”det var en gång…”

”Spännande” tänker ni allihop!

Ni får lyssna noga för den råkar va’ lång.

Kommer både i viskning och rop.


Mitt på en grusbelagd skogsväg, helt utan koll

Studsar en liten gosse

 Denna, mina vänner, har vår huvudroll

Låt mig presentera Bosse!

 


En nyfiken pojk med stora ambitioner

Pengar, är hans hatkärlek

Försökte redan i tidiga år att tjäna millijoner

Dock genom lögner och svek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0