isak o thomas

Jag äger en combo (eller kombo). Han heter isak. För att på en gång klargöra för alla vad en kombo (eller combo) är för något så ska försöka. Tillskillnad från alla andra -ombos, som t.ex. sambo, särbo, lombos (stort mexikanskt dansband tror jag), så finns det ingen förhållande del involverad. Man bara bor ihop. Det är det vi gör, vi bor ihop. Såvida han inte får spel och försöker antasta mig med dammsugaren. Lyckligtvis har jag begåvats med en combo (eller kombo) som är utrustad med tillhörande flickvänn, på så vis håller han sig lite lungare och filtret i dammsugaren förblir torrt.

Vi är kompanjoner i vårt utförande dvs. att dryga sig inför andra. Snart ska vi iväg uppått till vår hemby i Enviken för att ställa upp som hemliga gäster i ett teatercafé. Det kommer bli så sjukt kul. Me like.  
isak o thomas


Dags för del tre i den spännande barnsagan och detta är även slutet då jag inte har komponerat några fler avsnitt än...

Han började att manipulera ett litet djur

Det var en stackar tjäder

Att han lyckats det vet jag men inte hur

Ty han sålde henne en fjäder.


Nästa offer var en engelsk bäver

Som älskade sin damm

Trots att den desperat skrek NEVER

Köpte han ett kilo slam


Sedan väntade han in söndag o helgen

Innan det var åter dags

Den tredje som föll var älgen

Svårt att med klövar använda sax.


Nu var ekonomin trygg samt stabil

Och Bosse kunde sova

Inte riskera att bli labil

Men återkomma senare han lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0