äntligen...

jag var lite orolig att jag aldrig skulle få någon mer kommentar, men det är verkligen så att man måste lägga ner lite mer tid och skriva något riktigt berörande eller upprörande.

Som svar till elin så kan jag ju säga att även om inlägget är spetsat så är själva poängen rätt viktig. Skulle du själv kunna tänka dig att sluta resa runt i världen för att skära ner på utsläpp? Min poäng är att man blint försöker presentera de snabbaste lösningarna utan att tänka på konsekvenserna. 

något heeelt annat:
Jag var på McDonalds här omnatten vid två snåret och beställde burgare. Damen i kassan undrade om vi skulle äta här?

Jag svarade: nej vi tänkte ta ett bord.

DET är kul.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är kul!

2007-07-27 @ 12:07:51
Postat av: Muldvarpen

jag har faktiskt lest att det er køttindustrin som står før de størsta utslæppen, och det handlar inte om fabriksutslæpp utan helt enkelt kofisar! De fiser nå enorma mængder metangas som er direkt skadligt før ozonlagret... så nu ska jag gøra mitt før miljøn och sluta fisa och eta upp kossorna!

2007-07-29 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0