midsommar och fanskap

haha här hade det väl suttit fint med en redig bild på mig iförd midsommarkrans och en stadig mariestad i handen... tyvärr kan jag inte riktigt presentera en sådan bild, inte på grund utav avsaknad av vare sig öl eller märklig hatt-substitut, nej min kamera är inte hemma...

Enkelt men ändå så dumt. Eftersom jag spenderade gårkvällen raglandes inne på Harrys i stan är det ju oxå tveksamt om jag orkar att hämta den idag. Skönt att Falun ändå kan erbjuda ett sprudlande nattliv, mickes säng var mjuk och det var oxå trevligt att han inte låg i den.

Annars så ska jag gå och fortsätta med min bakfylla... man har ett tommrum att fylla... en tom bak... en bak som bör fyllas... ergo: bakfylla  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0