It´s on...

image44

Hon accepterade manuset och tänker nu sätta upp min text! Kommer bli jävligt skumt att sitta och titta på när någon annan gör min pjäs. Det är ju första gången för mig. Min oskuld ska till att bli spräckt.

Är nog nyttigt.

Det blev tre jävla pjäsmanus det här året! Så här produktiv har jag inte varit sedan jag vid tretton års ålder upptäckte att den slappa hud-delen av penis var rörlig. Det sista manuset som jag själv sätter upp sista veckan i maj räknar jag lite som ett examensprov för mitt skrivande, skolan i sig har ju ingenting med att skriva utan det är bara jag som tyckte det kunde vara roligt att kombinera de två. 

Måste ju ta chanserna när det finns forum...

Nu ska jag kila iväg och titta på teater. Jag är ju SÅ kultiverad.

Herregud...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0